close

KELAB DE HONG KONG

In-style Service

Nightclub in Hong Kong - Fu-du Nightclub

   

Selamat datang ke Club De Hong Kong, ia merupakan kelab malam terbesar yang bergaya Japan di Hong Kong, ditubuhkan pada 1990. Lokasinya terletak di tengah-tengah Timur Tsim Sha Tsui, Hong Kong. Selain itu, tempat rantau ini adalah tumpuan kelab-kelab malam berkelas.

Kawasan komersial yang meriah ini terdapat hotel-hotel berkelas bintang 5 dan pusat membeli-belah, boleh dikatakan adalah syurga untuk hiburan. Jadi, berjalan-jalan di sini sahaja jika terasa ingin merehatkan diri.

   


Hong Kong Fu du Kelab malam – Kelab malam Grand dan Mewah

Club De merupakan Kelab malam yang grand dan mewah di Hong Kong, sehingga digelar sebagai Champion Kelab Malam. Ia terdapat 3 tingkat, kadar bayaran adalah berdasarkan tingkat, dengan kata lain “semakin tinggi lantai, harganya semakin mahal”.

Nightclub in Hong Kong - Fu-du Nightclub

Nightclub in Hong Kong - Fu-du Nightclub

Interior dihias mewah. Dengan decoraksi segitiga piano, secara keseluruhan kelihatan sangat agresif!

Bacaan Lanjut

NIGHT CLUB LONG HENG – THE BEST NIGHTCLUB

     


Memberi kepuasan kepada anda – Hong Kong Fu du Kelab Malam

Interior dengan renovasi yang terlihat selesa dan mewah. Luaran nampak mewah, dalaman pula menawarkan perkhidmatan ramah yang dapat menawan hati anda!

Nightclub in Hong Kong - Fu-du Nightclub

Nightclub in Hong Kong - Fu-du Nightclub

Walaupun pintu pengawal dijaga dengan ketat, tetapi pelanggan dapat dilayani oleh pelayan dengan mesra di pintu masuk. Pelayan yang ramah membekalkan informasi bahawa kelab malam kepada pelanggan, ini membuatkan pelanggan merasa nyaman bagaikan perasaan yang berada di rumah sendiri.

Nightclub in Hong Kong - Fu-du Nightclub

Nightclub in Hong Kong - Fu-du Nightclub

Pelayan memperkenalkan De Club dengan teliti kepada pelanggan, di sini juga membekalkan wine yang bermutu tingi dan bertaraf internasional, kepelbagaian pilihan mestilah dapat memenuhi harapan para pelanggan, pelanggan boleh menikmati wine dengan sesungguh-sungguhnya.
Minum wine yang bertaraf internasional sehingga menjadi mabuk di tempat yang begitu bagus. Interior ruangan yang sangat mewah dengan karpet berserta jubin seramik dan kerusi, dilengkapi dengan fasilitas hiburan seperti snooker.

Bacaan Lanjut

Macau Night Club 9 – The Best Nightclub

    

Notes From iGUIDE NIGHTCLUB

Perbelanjaan asas︰400-1500

Waktu Operasi︰12:00-06:00

Perkhidmatan-perkhidmatan yang disediakan︰

Bir, Wine, Bir bawa sendiri, Couple Friendly, makan malam sajian penuh, makanan pencuci mulut, Buffet, Bilik Kabin VIP

 

Menikmati Gadis-gadis Cantik – Fu du Hong Kong Kelab malam

Datang ke tempat rehat, boleh menikmati keindahan pemandangan malam Hong Kong, cahaya lampu malap menjadi kelihatan sangat berwarna. Kelab malam Dunia terdapat 40 kabin VIP ke atas untuk melayan tetamu. Yang paling penting sekali, di sini mempunyai gadis-gadis yang melebihi 100 orang berasal dari seluruh dunia, jadi anda boleh pilih gadis mana yang suka dan bermalam dengannya.Gadis-gadis berkualiti tinggi banyak bekerja di sini. Tinggi badan diukur secara andal bagi semua gadis, visual kelihatan sekurang-kurang lebih daripada 165 cm!

Nightclub in Hong Kong - Fu-du Nightclub

Kadar bayaran perkhidmatan yang diberi oleh gadis-gadis adalah berdasarkan servis dan kualiti﹗Gadis yang popular tentu menawarkan perkhidmatan kelas pertama, mereka biasanya menerima bayaran yang tinggi. Gadis-gadis tersebut memang memiliki kelebihan dan keunikan diri, baru dapat membuatkan pelanggan sanggup membelanjakan untuk mereka. Di Hong Kong, sini boleh dikatakan tempat perbelanjaan wang yang paling besar bagi konsumen!

Jika memerlukan servis lain daripada gadis-gadis, kadar bayaran adalah dikira berdasarkan jam. Kosnya kira-kira 980 RMB,  boleh dapat dekat 1950 RMB untuk 2 jam. Harga untuk bermalam dikira lain, mendengar orang berkata hanya perlu 2000 RMB sahaja!

Bacaan Lanjut

Bintang Palace Night Club Paradise in Kuala Lumpur,Malaysia

    

Notes From iGUIDE NIGHTCLUB

Gadis-gadis cantik yang ramah sedang menunggu anda! Di sini, terdapat pemandangan malam yang indah, sajian makann yang lazat, wine yang bertaraf internasional serta gadis-gadis cantik berbual dengan anda.

 

Informasi di Hong Kong Fu du Kelab Malam

Telefon +852 2739 2883

Lokasi:Tsim Sha Tsui, Hong Kong

Alama: Tsim Sha Tsui Center No.66, Mody Rd., East Tsim Sha Tsui, HK

arrow
arrow
    全站熱搜

    iGUIDE-iBET 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()